Obchodní podmínky společnosti Grand GWL s.r.o.

(dále jen „OP“)

I. Úvodní ustanovení

  1. Jsme společnost Grand GWL s.r.o., se sídlem K Řeporyjím 38, 155 00 Praha 5 – Třebonice, IČ: 22126546, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 410396. Společnost není plátcem DPH.

  2. Kontaktní údaje:

  3. Tyto OP upravují vzájemná práva a povinnosti mezi společností Grand GWL s.r.o. (dále jen „Prodávající“) a kupujícími (dále jen „Kupující“) při nákupu zboží prostřednictvím internetového obchodu www.grand-flowers.cz (dále jen „E-shop“).

  4. OP jsou nedílnou součástí kupní smlouvy uzavřené mezi Prodávajícím a Kupujícím. Odchylná ujednání v kupní smlouvě (včetně e-mailové či telefonické domluvy) mají přednost před zněním těchto OP.


II. Nabízené zboží

  1. Na našem E-shopu nabízíme zejména:

    • Řezané květiny (včetně dárkových kytic)
    • Jahody v čokoládě
    • Plyšové medvídky
    • Alkoholické nápoje
    • Balené sladkosti a čokolády
    • Balónky s heliem
    • Dárkové koše s různým sortimentem
  2. Fotografie produktů jsou ilustrativní a mohou se mírně lišit od skutečného vzhledu zboží. Může se lišit barva, velikost, popř. jiné vlastnosti, zejména v závislosti na sezóně či dodavateli.

  3. U vybraných produktů (např. čokolády, alkohol, balené sladkosti) je uvedena doba minimální trvanlivosti nebo datum spotřeby. Kupující bere na vědomí, že některé produkty mají omezenou dobu trvanlivosti.

  4. Kupující objednávající alkoholické nápoje musí být starší 18 let. Prodávající si vyhrazuje právo ověřit plnoletost Kupujícího či Příjemce.


III. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

  1. Objednání zboží:

    • Kupující vloží vybrané zboží do košíku na E-shopu, vyplní požadované údaje a zvolí způsob platby a doručení.
    • Před odesláním objednávky může Kupující zkontrolovat a opravit zadané údaje.
  2. Odeslání objednávky:

    • Kliknutím na tlačítko „Objednat“ či „Potvrdit objednávku“ Kupující potvrzuje svou objednávku a zavazuje se k úhradě kupní ceny.
  3. Vznik kupní smlouvy:

    • Kupní smlouva je uzavřena okamžikem odeslání objednávky Kupujícím (§ 1732 odst. 2 Občanského zákoníku).
    • Kupující odesláním objednávky potvrzuje, že se seznámil s těmito OP a souhlasí s nimi.
  4. Potvrzení objednávky:

    • Po odeslání obdrží Kupující e-mailem automatické potvrzení o přijetí objednávky („Potvrzení o přijetí objednávky“).
  5. Odmítnutí objednávky:

    • Prodávající si vyhrazuje právo objednávku odmítnout nebo stornovat, např. z důvodu zjevné chyby v ceně či nedostupnosti zboží.
    • Kupující bude o takovém stornu neprodleně informován a již uhrazené platby budou vráceny, pokud se nedohodnou jinak.

IV. Platební podmínky

  1. Způsoby platby:

    • Platba kartou online
    • Okamžitý bankovní převod
    • Bankovní převod
    • Dobírka při předání (hotovost)
    • Platba prostřednictvím aplikací Google Pay a Apple Pay
  2. Splatnost: Kupní cena je splatná při uzavření kupní smlouvy, tj. při odeslání objednávky. Není-li sjednáno jinak, je povinnost platby splněna okamžikem připsání dané částky na účet Prodávajícího či provedením platby v hotovosti (dobírka).

  3. Ceny:

    • Ceny zboží jsou uvedeny jako konečné (Prodávající není plátcem DPH).
    • Případné další poplatky (např. dopravné) jsou vždy uvedeny v rámci objednávky.

V. Doručení zboží

  1. Způsob doručení:

    • Doručujeme pouze v rámci Prahy a Středočeského kraje, pokud se s Kupujícím nedohodneme jinak v rámci přímého jednání (e-mail, telefon).
    • Osobní odběr zatím není možný.
  2. Volba data a času doručení:

    • Kupující si v objednávce zvolí datum a čas doručení dle svých potřeb. Systém automaticky vyhodnotí, zda je v daném termínu doručení možné a povolí/nepovolí Kupujícímu zadat objednávku.
    • Prodávající se zavazuje doručit zboží v dohodnutém termínu. V případě komplikací ze strany Prodávajícího bude Kupující neprodleně informován a bude sjednán náhradní termín.
  3. Náklady na doručení:

    • Vypočítávají se podle dodací lokality a zobrazují se při objednávce.
  4. Převzetí zboží:

    • Kupující je povinen zajistit převzetí zboží v dohodnutém místě a čase.
    • Pokud Kupující objedná zboží jako dárek jiné osobě („Příjemce“), je povinen zajistit, aby Příjemce zboží převzal.
    • Pokud Příjemce odmítne zboží převzít, považuje se zboží za řádně doručené a Prodávající není povinen vracet kupní cenu (s výjimkou dále uvedených podmínek).
  5. Opakované doručení:

    • Pokud se nepodaří doručit zboží na první pokus, Prodávající kontaktuje Kupujícího a dohodne druhý pokus.
    • Druhý pokus doručení je zdarma.
    • Pokud ani na druhý pokus není možné zásilku předat (z důvodů na straně Kupujícího nebo Příjemce), objednávka propadá v části, která se týká personalizovaného či rychle se kazícího zboží (zejména čerstvé květiny, jahody v čokoládě apod.). Zbylou část (nepersonalizované zboží, např. láhev vína apod.) Prodávající vrátí Kupujícímu včetně odpovídajících finančních prostředků.

    Příklad:

    • Kytice (personalizované zboží) za 1 000 Kč a láhev vína (nepersonalizované) za 200 Kč, dohromady 1 200 Kč.
    • Při neúspěšném druhém doručení kytice propadá a nebude refundována. Kupující obdrží zpět pouze 200 Kč (láhev vína).

VI. Odstoupení od smlouvy

  1. Právo na odstoupení:

    • Kupující, který je spotřebitelem, může odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží (§ 1829 odst. 1 Občanského zákoníku).
  2. Výjimky z práva na odstoupení:

    • V souladu s § 1837 Občanského zákoníku nelze odstoupit od smlouvy u zboží, které podléhá rychlé zkáze (řezané květiny, jahody v čokoládě), nebo bylo upraveno podle přání Kupujícího (personalizované).
    • Dále nelze odstoupit od zboží v uzavřeném obalu, které z hygienických důvodů není vhodné vrátit po otevření obalu.
  3. Jak odstoupit:

    • Stačí do 14 dnů od převzetí zboží zaslat e-mail na adresu info@grand-flowers.cz s číslem objednávky, uvedením jména a příjmení, datem nákupu a stručným prohlášením, že odstupujete od smlouvy.
    • Pro rychlejší vyřízení můžete připojit i bankovní spojení (číslo účtu), na který má být provedena refundace.
  4. Vrácení zboží:

    • Pokud zboží nespadá pod výjimku (tj. není rychle se kazící či personalizované), je Kupující povinen zboží odeslat zpět do 14 dnů od odstoupení.
    • Zboží musí být vráceno nepoškozené a pokud možno v původním obalu.
    • Náklady na vrácení zboží nese Kupující.
  5. Vrácení peněz:

    • Prodávající vrátí Kupujícímu přijaté peněžní prostředky (včetně nákladů na dodání) obratem, nejpozději do 14 dnů od odstoupení, avšak ne dříve, než zboží obdrží zpět nebo než Kupující prokáže, že zboží odeslal.
    • Prodávající vrací peněžní prostředky stejným způsobem, jakým je přijal, nedohodnou-li se jinak.

VII. Práva z vadného plnění (Reklamace)

  1. Odpovědnost za vady:

    • Prodávající odpovídá za to, že zboží při převzetí nemá vady a odpovídá popisu nebo vlastnostem uvedeným v objednávce.
  2. Reklamace:

    • Kupující je povinen oznámit případné vady bezodkladně po jejich zjištění (u rychle se kazících produktů ideálně ihned při převzetí).
    • Reklamaci lze uplatnit e-mailem na info@grand-flowers.cz nebo telefonicky na čísle +420 775 095 150 s uvedením čísla objednávky, popisu vady a kontaktních údajů.
    • Prodávající rozhodne o reklamaci neprodleně, ve složitých případech do 3 pracovních dnů, a vyřídí reklamaci nejpozději do 30 dnů.
  3. Způsob vyřízení reklamace:

    • Je-li vada odstranitelná, má Kupující právo na bezplatnou opravu či doplnění toho, co chybí.
    • Není-li vada odstranitelná a brání-li řádnému užívání, může Kupující žádat výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.
    • Při částečných vadách lze požadovat slevu z kupní ceny.

VIII. Ochrana osobních údajů

  1. Prodávající zpracovává osobní údaje v souladu s platnými právními předpisy, zejména zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a Nařízením (EU) 2016/679 (GDPR).
  2. Bližší informace o zpracování osobních údajů naleznete na našich webových stránkách v sekci „Zásady ochrany osobních údajů“ nebo Vám je na vyžádání sdělíme.

IX. Závěrečná ustanovení

  1. Mimosoudní řešení sporů:

    • Kupující – spotřebitel má právo na mimosoudní řešení sporů s Prodávajícím, které provádí Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).
    • Platformu pro online řešení sporů lze nalézt na adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  2. Právní řád:

    • Vztahy mezi Prodávajícím a Kupujícím se řídí právním řádem České republiky, zejména občanským zákoníkem.
  3. Platnost a účinnost:

    • Tyto OP jsou platné a účinné od 06.10.2024 a nahrazují předchozí verze OP.
  4. Autorská práva:

    • Veškerý obsah E-shopu je chráněn autorským právem. Kopírování či jiné užití bez souhlasu Prodávajícího je zakázáno.
  5. Smlouva:

    • Kupní smlouva je uzavírána v českém jazyce. Není-li archivována u Prodávajícího, může být Kupujícímu zpřístupněna na základě předchozí domluvy.

V Praze, dne 06.10.2024
Grand GWL s.r.o.